Veelgestelde vragen

Bestellingen

Account

Hoe plaats ik een bestelling?

U kunt een bestelling plaatsen door producten toe te voegen aan uw virtuele winkelwagen waarna u het bestelproces doorloopt. Iedere stap van dit bestelproces staat uitgelegd bij de desbetreffende stap.

Hoe retourneer ik een bestelling?

Het retourneren van een product is altijd mogelijk mits de verpakking van het product zelf niet geopend is. Om het retourneren in gang te zetten dient u te mailen naar info@energiektrading.nl. Vanaf daar zal u geïnstrueerd worden hoe uw bestelling retourneert zal worden. Bij het retourneren betaaldt u zelf verzendkosten voor terugsturen en ontvangt u het gehele factuurbedrag terug. De gemaakte verzendkosten voor het retourneren zijn hier ook bij inbegrepen.

Wanneer is mijn bestelling binnen?

Wanneer uw bestelling afgeleverd is bij PostNl ontvangt u van ons een e-mail met een link die aangeeft waar uw bestelling is en wanneer deze bij u bezorgd zal worden. Over het algemeen zit er tussen het afleveren bij PostNL en het afleveren bij u thuis 1 werkdag. Als u een bestelling maakt vanuit het buitenland dan zal het ongeveer 1 week duren voordat uw bestelling binnen is. U kunt overigens uw bestelling volgen via het Track-and-trace systeem.

Kan er nog een artikel uit mijn bestelling verwijderd worden?

Het is mogelijk om nog een artikel uit uw bestelling te verwijderen mits deze nog niet verstuurd is. De status van uw bestelling kunt u zien in het menu bij het kopje 'vorige bestellingen'. Mail info@energiektrading.nl om het artikel naar keuze uit de bestelling te verwijderen.

Kan de bestelling nog geannuleerd worden?

Het is mogelijk om uw bestelling te annuleren mits deze nog niet verstuurd is. De status van uw bestelling kunt u zien in het menu bij het kopje 'vorige bestellingen'. Mail info@energiektrading.nl om uw order te annuleren.

Ik ben klant en wil van 1 artikel heel veel bestellen. Krijg ik korting?

Bij 'bulkinkopen' kunt u altijd korting krijgen. Wij raden u aan om contact op te nemen met info@energiektrading.nl om een deal te sluiten.

Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?

Klik hier voor een uitgebreide uitleg over de verzendkosten. Over het algemeen betaalt u €6,75 inclusief BTW verzendkosten voor een bestelling.

Ik ben mijn wachtwoord kwijt, wat nu?

Klik hier om uw wachtwoord opnieuw aan te vragen. U dient hier uw e-mailadres in te vullen en dan wordt er automatisch een nieuw wachtwoord gegenereerd en die wordt naar u verzonden per mail.

Wat gebeurd er met mijn persoonlijke gegevens?

Uw persoonlijke gegevens worden puur gebruikt om uw bestelling te kunnen verzenden naar u en om contact met u op te kunnen nemen tussendoor over de staat van uw bestelling. Uw gegevens zullen nooit voor andere doeleinden gebruikt worden.

Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?

U kunt uw persoonlijke gegevens wijzigen door in te loggen met uw account en op het kopje 'Uw gegevens' links in het menu te klikken.